Des del mes de març, gràcies a la incorporació d’un suport tècnic al Dispositiu de suport a la inserció laboral de l’Espai Municipal d’Ocupació de l’Ajuntament de Salt, s’ofereix un servei orientat a totes aquelles persones que volen elaborar i personalitzar el seu currículum vitae i necessiten un acompanyament més individualitzat, del qual ja n’han tret profit al voltant d’unes 30 persones.

Un dels primers passos a tenir en compte per a la recerca de feina és l’elaboració del currículum vitae. És importat que aquest estigui actualitzat, ben estructurat, personalitzat i sobretot, que plasmi correctament quin ha sigut el nostre recorregut a nivell professional. L’objectiu d’aquest servei és poder crear un currículum vitae fent partícip a la persona, encara que aquesta no disposi de les eines necessàries a l’hora d’utilitzar l’ordinador. Es pretén fer un treball de manera conjunta, fent que la persona se senti implicada i agafi protagonisme al llarg del procés. Aquestes sessions no només serveixen per a l’obtenció d’un currículum, sinó que també hi ha un procés previ de definició d’objectius a nivell professional i un procés posterior on s’informa a la persona quin dels recursos que li poden ser útils per a la seva recerca de feina.

Paral·lelament, aquelles persones que conjuntament amb la tècnica del servei,  considerin que disposen de les habilitats necessàries per a poder fer recerca de feina de manera autònoma, poden optar al servei de l’Espai Obert, un espai on poden accedir, a través d’internet, a diferents recursos que els poden ser útils per a aquest procés, sempre amb el suport d’un tècnic d’ocupació que les pot ajudar amb qualsevol necessitat que pugui sorgir.

Totes aquelles persones que vulguin sol·licitar aquest servei, ho poden fer al Servei d’Atenció a les Persones de l’Espai Municipal d’Ocupació, de dilluns a divendres de 10 a 13h.

FOTO – Irene Planas, tècnica de suport del Programa Atenció a les persones amb especials dificultats.